An Empirical Study on How Strategic Plan Interventions Boost Teachers Job Satisfaction at Zhanjiang University of Science and Technology in Guangdong Province
รหัสดีโอไอ
Creator Guochen Yang
Title An Empirical Study on How Strategic Plan Interventions Boost Teachers Job Satisfaction at Zhanjiang University of Science and Technology in Guangdong Province
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2568
Journal Title The Scholar: Human Sciences
Journal Vol. 17
Journal No. 4
Page no. 73-81
Keyword Job Satisfaction, School Culture, Resources, Workload, Training and Development
URL Website https://assumptionjournal.au.edu/index.php/Scholar/article/view/8409
Website title The Scholar: Human Sciences
ISSN 2586-9388
graduate school of business and advanced technology management

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ