Key Factors Shaping Undergraduate Attitudes and Purchase Intentions for Live-Stream Shopping: A Study in Mianyang, China
รหัสดีโอไอ
Creator Jiemei Hu
Title Key Factors Shaping Undergraduate Attitudes and Purchase Intentions for Live-Stream Shopping: A Study in Mianyang, China
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2568
Journal Title The Scholar: Human Sciences
Journal Vol. 17
Journal No. 4
Page no. 235-246
Keyword Customer Engagement, Professionalism, Interaction, Price Discount, Cognitive Trust
URL Website https://assumptionjournal.au.edu/index.php/Scholar/article/view/8560
Website title The Scholar: Human Sciences
ISSN 2586-9388
graduate school of business and advanced technology management

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ