Unveiling the Influencers of Online Shopping Intentions: A Case Study of Public University Students in Chengdu, China
รหัสดีโอไอ
Creator Niu Fang
Title Unveiling the Influencers of Online Shopping Intentions: A Case Study of Public University Students in Chengdu, China
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2568
Journal Title The Scholar: Human Sciences
Journal Vol. 17
Journal No. 4
Page no. 165-175
Keyword Online Shopping, Attitude, Subjective Norm, Behavioral Intention, Perceived Behavioral Control
URL Website https://assumptionjournal.au.edu/index.php/Scholar/article/view/8486
Website title The Scholar: Human Sciences
ISSN 2586-9388
graduate school of business and advanced technology management

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ