A Case Study of University Students Learning Performance in Finance Education Through Blended Learning in Chongqing, China
รหัสดีโอไอ
Creator Yuqiao Zheng
Title A Case Study of University Students Learning Performance in Finance Education Through Blended Learning in Chongqing, China
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2568
Journal Title Journal of Interdisciplinary Research
Journal Vol. 10
Journal No. 3
Page no. 23-31
Keyword Blended Learning, Learning Performance, Finance Education, China
URL Website https://assumptionjournal.au.edu/index.php/eJIR/article/view/9108
Website title JIR
ISSN 2408-1906
AU-eJIR JOURNAL

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ