Drivers Influencing Consumers Online Shopping Intentions in Chengdu, China
รหัสดีโอไอ
Creator Jingcong Chen
Title Drivers Influencing Consumers Online Shopping Intentions in Chengdu, China
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2568
Journal Title The Scholar: Human Sciences
Journal Vol. 17
Journal No. 3
Page no. 201-210
Keyword Online Shopping, Behavioral Intention, Chengdu, Consumers
URL Website https://assumptionjournal.au.edu/index.php/Scholar/article/view/8131
Website title The Scholar: Human Sciences
ISSN 2586-9388
graduate school of business and advanced technology management

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ