Factors Impacting E-shopping Intention Among Undergraduate Students in a Public University in China
รหัสดีโอไอ
Creator Lu Xiaoju
Title Factors Impacting E-shopping Intention Among Undergraduate Students in a Public University in China
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2568
Journal Title The Scholar: Human Sciences
Journal Vol. 17
Journal No. 3
Page no. 102-110
Keyword Perceived Value, Trust, Usefulness, Attitude, E-Shopping Intention
URL Website https://assumptionjournal.au.edu/index.php/Scholar/article/view/8051
Website title The Scholar: Human Sciences
ISSN 2586-9388
graduate school of business and advanced technology management

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ