Factors Affecting Consumers Conformity;Trust;and Purchase Intention in Live Streaming Shopping in Hangzhou, China
รหัสดีโอไอ
Creator Jiang Xun
Title 1. Factors Affecting Consumers Conformity
2. Trust
3. and Purchase Intention in Live Streaming Shopping in Hangzhou, China
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2568
Journal Title The Scholar: Human Sciences
Journal Vol. 17
Journal No. 3
Page no. 186-200
Keyword Social Presence, Consumer Conformity, Trust, Purchase Intention, Live Streaming Shopping
URL Website https://assumptionjournal.au.edu/index.php/Scholar/article/view/8110
Website title The Scholar: Human Sciences
ISSN 2586-9388
graduate school of business and advanced technology management

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ