A Qualitative Study in Using the Curriculum Cycle Model and Genre Theory to Improve Students Business Negotiation Writing Performance in Chinese University Contexts
รหัสดีโอไอ
Creator Yihan Xi
Title A Qualitative Study in Using the Curriculum Cycle Model and Genre Theory to Improve Students Business Negotiation Writing Performance in Chinese University Contexts
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2568
Journal Title The Scholar: Human Sciences
Journal Vol. 17
Journal No. 3
Page no. 63-69
Keyword Business English, Negotiation Writing, Curriculum Cycle Model, Language Teaching, Academic Writing
URL Website https://assumptionjournal.au.edu/index.php/Scholar/article/view/8185
Website title The Scholar: Human Sciences
ISSN 2586-9388
graduate school of business and advanced technology management

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ