Key Factors of Undergraduate Satisfaction and Continued Use of Mobile Shopping Apps in Yibin, China
รหัสดีโอไอ
Creator Zeng Wenli
Title Key Factors of Undergraduate Satisfaction and Continued Use of Mobile Shopping Apps in Yibin, China
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2568
Journal Title The Scholar: Human Sciences
Journal Vol. 17
Journal No. 4
Page no. 146-153
Keyword Information Quality, Satisfaction, Quality, Perceived Usefulness, Mobile Shopping Application
URL Website https://assumptionjournal.au.edu/index.php/Scholar/article/view/8482
Website title The Scholar: Human Sciences
ISSN 2586-9388
graduate school of business and advanced technology management

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ