Enhancing Learning Satisfaction in Technology-Driven Education: A Case Study from a Public University in Chongqing, China
รหัสดีโอไอ
Creator Guo Xuan
Title Enhancing Learning Satisfaction in Technology-Driven Education: A Case Study from a Public University in Chongqing, China
Publisher Assumption University Press
Publication Year 2568
Journal Title The Scholar: Human Sciences
Journal Vol. 17
Journal No. 4
Page no. 96-104
Keyword Learning Satisfaction, Perceived Enjoyment, Digital Communities, Information Technology
URL Website https://assumptionjournal.au.edu/index.php/Scholar/article/view/8457
Website title The Scholar: Human Sciences
ISSN 2586-9388
graduate school of business and advanced technology management

บรรณานุกรม

EndNote

APA

Chicago

MLA

ดิจิตอลไฟล์

Digital File
DOI Smart-Search
สวัสดีค่ะ ยินดีให้บริการสอบถาม และสืบค้นข้อมูลตัวระบุวัตถุดิจิทัล (ดีโอไอ) สำนักการวิจัยแห่งชาติ (วช.) ค่ะ